Kontakt centar
Kroz naš kontakt centar nudimo uslugu cjelokupnog CRM-a (Contact Relationship Management ). Koristeći profesionalnu Avaya informatičko - komunikacijsku opremu za Call centar, u mogućnosti smo biti u kontaktu s tržištem kroz različite komunikacijske kanale. Koncept poslovanja temelji se na fleksibilnom outsourcing modelu.
Telemarketing
Telefonska prodaja omogućava tvrtkama da ostvari kontakt s postojećim ili potencijalnim kupcima iz pripremljenih baza podataka. Također se može koristiti i kao izvrstan kanal putem kojeg se mogu raditi razna ispitivanja tržišta, ankete, obavijesti kupcima, istraživanje zadovoljstva Vašeg kupca vezano uz vaše proizvode……
Tako smo Vam u mogućnosti ponuditi:
- telemarketing (prodajni pozivi)
- ispitivanje tržišta (telefonske ankete)
- follow up pozivi kao podrška direct mailing kampanjama
- debt collection (podsjećamo na istekle rokove plaćanja)
- obavijesti (informativni pozivi o npr. vremenu dostave)
- provjere dolazaka na seminare, skupove i potvrda termina
Dolazni pozivi
Dobar kontakt s kupcem, mogućnost da kupac u svakom trenutku primi kvalitetnu informaciju o vašem proizvodu, izvrši reklamaciju, izvrši narudžbu, iznese svoje primjedbe donosi veliku korist Vašem poslovanju i mogućnost unaprjeđenja vaše prodaje i proizvoda. Kontakt centar Vam omogućava da sve te aktivnosti imate na jednom mjestu, sa svim potrebnim izvještajima i analizama.
Tako smo Vam u mogućnosti ponuditi:
- info servis (daje informacije o proizvodima ili uslugama)
- help-desk (stalna pomoć pri korištenju proizvoda ili usluga)
- primamo i obrađujemo narudžbe kod kataloške prodaje
- pružamo podršku za nagradne igre
- vršimo rezervacije za seminare, skupove
- primamo i obrađujemo Vaše fax, e-mail, sms poruke